Tuesday, January 11, 2011

f.A.c.E.B.o.O.k:: HUra-RuHa...Haha...

السلام عليكم ورحمة الله

Aku baru nak bersorak gembira, tapi akhirnya ia hanya satu rumors yang terbaik yang pernah aku dengar.. Memang terbaik.. Tak terkesan pun.. Ni suma gara-gara Weekly World News yang sebarkan bahawa Empunya Facebook Mark Zuckerberg nak tutup laman social tersebut pada 15 March 2011 kerana dah tak mampu nak jaga dah menatang tu sebab dah 'out of control'. Dia dah tak leh nak manage. Ada juga dua tiga web dan blog lain yang bagi tau, diorag dah tak leh nak minister lagi laman social tersebut sebab lack of resources.. Hehehhe lawak..lawak.. billionaire cam Marc tuh.. takkan la ada masalh macam tu kot.. emak betul dorang ni.. Takkan duit ia tu dia nak simpan jer dalam bank buat pekasam.. pelik la aku diorang ni....

Mark Zuckerberg. Credit: http://www.dailymail.co.uk

Tapi yang takleh tahan.. Ada juga yang percaya dan terbeli dengan gosip-gosip aku. Siap suruh buat backup lagi suma yang ada kat dalam tuh.. Aduyaii.. nak wat apo plak buat backup.. Kalo hilang...hilang jerla.. Manyusahkan diri jer buat backup.. Aku guna Facbook pun bukan buat aper.. Aku men game jer.. jadi sesiapa yang tertipu.. minta la ampun dengan Allah SWT bebanyak.. Siampan jer backup korang tu dalam peti besi..

Sekurang-kurangnya kalo Facebook tutup kurang la sikit dosa-dosa kering.. Kalo tak macam-macam benda baru datang nak disuruhnya belajar.. Kurang sikitla benda-benda tak elok kat dunia ni... okla renung-renungkan..

Share: