Monday, January 31, 2011

Sabah Trip::--Last Week--

السلام عليكم ورحمة الله

Aku ingat aku dah tak da peluang untuk ke Negeri bawah bayu ni. Oleh disebabkan oleh kepandaian bos aku jadi aku terpaksa rela pergi ke sana. Aku tak kisah pergi sebenarnya. Tapi aku kesian tengok puteri-puteri aku. Masa tu.. Suami aku baru balik dari Sarawak.. dan aku pula nak kena pergi Sabah.. Nak tanak sebab tiket dah tempah aku terpaksa pergi juga..

tiket flight

Tapi tak sia-sia... Walaupun sedih tapi suka aku bila kitorg dapat tiket Flight MAS.. hahahaha.. merasa juga aku naik Malaysian Airlines selama ni boleh tengok jer.. sampai la ni ada jer tiket tu aku lekat kat dinding ofis.. berlagak ckit.. Luggage tag dia pun aku tak buka lagi... hehehehe berlagak giler...
Aku kat sana bukan buat aper pun..Kerja.. Tak sempat kemana pun.. Paling jauh tu kat pasar philiphines tu.. Berabis kat situ jer.. Malas pun nak pergi mana-mana.. Kak Roy kata kat sana tak happening macam kat Sarawak... Bosan jer.. Memang pun.. Best pun sebab tepi laut jer..

Balik dari sana aku rasa lega ckit.. Lama tak peluk cium anak-anak.. Rasa kurang pulak.. Sampai rumah macam-macam cerita keluar.. Tak sangka nak aku ni rindu juga kat aku... Kakak dah tau aku kerja dia tak ada masalah sangat ta[pi manja terlebih tu buat aku kadang kala geram dengan dia.. Adik pun ok, cuma MIL kata kadang-kadang tengah main-main.. dia termenung lepas tu dia menangis tanya mana Ibu.. Sedih plak aku dengar.. Itu baru pergi ke Sabah.. Belum pergi ke Rahmatullah lagi.. Nauzubillah minta dijauhkan.. Biarlah anak-anak dah besar dulu.. Aku pun belum bersedia untuk menghadapi perpisahan sebegitu..

Aku dah tak da idea nak taip.. Salam...


Share: