Wednesday, June 16, 2010

..KurSus IndukSi UmuM, Hotel Katerina Batu PaHat..





Hummm... Kalo tak pasal nak confirm malas aku nak gi kursus ni .. Dah la lama sampai 12 hari.. Sian kat anak-anak aku.. ni diorg kat rumah mak mentua aku.. Demam maybe rindu kat aku.. Aku rindu sangat-sangat kat mereka ni.. Aku kol.. hubby tanak kasi cakap dengan diorg, takut diorg makin rindu.. huhu Sedih aku.. Kat sini plak aku kena penyakit.. Bawaan hanataufek hashim.. hahhaha.. Takda la.. Masa aku gi klinik Doktor kata aku dah tahap kritikal.. maknanya dah lama aku menghidap.. Cuma tak sedar jer.. Tapi seksa juga bila kita sakit masa kursus.. Kerja banyak.. Tak dapat nak konsentrate kat assignment penceramah bagi.. Dahla suma ada markah..

Assignment satu pun aku start lagi.. Walaupun lambat lagi nak hantar dan aku dah ada beberapa bahan tapi tak sempat nak tgk.. Tak sempat nak buat rangka.. Yerla nanti ada yang tertinggal kurang markah beta.. Pengucapan awam pun aku tak buat lagi.. Aku dah siapkan tapi tak kena present lagi.. Aku tak tau nak linean jer ke atau nak buat kelainan. Aku kalo benda yang agak formal ni.. Boleh blank sekejap..

Takperla.. tapi aku rindu sangat kat anak-anak aku.. Nak dengar sangat suara mereka.. Bila fikir-fikir memang sedih.. Tapia pa boleh buat.. Bertuah aku ada hubby macam En Kamaruzzaman. Walaupun dia tu banyak songeh tapi dia tersangatla baik.. Disaat aku begini hanya dia yang aku ingini di sisi. Tapi apakan daya.. B rindu sangat kat awak dan anak-anak..



Share: