Monday, August 09, 2010

..~~HujUng MiGGu Ku di MElaKa**

Salamm... Isnin.. dua hari lagi nak puasa.. Sekejap jer.. Aku rasa macam baru semalam aku bekerja kat SKM ni.. Umairah dan Aisyah pun dah besar.. Dah macam-macam perangai.. kadang2 baran jugak aku.. Tapi apapun diorg yang permata hati aku.....

Hujung mInggu lepas aku ngan hubby pegi melaka.. Tak bawa kids sebb nak gi Jom Heboh.. Ramai.. Nanti diorang tak selesa plak.. Kitorang gi pun bukan gi berseronok..Hubby aku ada keje kat sana. Dia tak tau jalan dan minta aku teman. Aku pun bukan suka sangat nak pergi tempat2 camni.. Rimas.. Pergila demi suami tercinta. Best la juga. Sebab join did wat promotion. Jumpa Halim Din. Dia pergi tanya pasal puasa. Aku pun jawabla bukan tak taw. Dapatla Bihun sebungkus. Suma laki aku punya pasal. Tapi masa aku pergi tuh. Tak ramai sangat orang maybe sebab pagi lagi.

Lepas tuh kami pergi bandar hilir. Tak wat per pun. pergi makan pusing-pusing kejap lepas tuh balik sebab tak ada benda yang menarik. Suma dah pernah pergi. Ingat nak pergi Zoo tapi tak sempat. Kitorang tak leh sangat bawa keta malam. Silau.. Araound 5pm camtu kitorang balik.. Tapi bestla sebab selama ni kitorang kadang-kadang tak sempat nak tanya khabar berita walaupun satu rumah. Dalam perjalanan pergi-balik ke Krubong Melaka. Banyak yang kami kongsi cerita. Walaupun teramat-amat tapi it worth it. Thanks sayang for the time we spend together..
Share: