Thursday, November 18, 2010

: : bLoG mAInTenAnCE : :



Assalamualaikum wbt..

Macam tajuk kat atas.. aku nak minta ribuan kemaafan kepada sesiapa yang rajin datang ke blog aku ni menghadapi masalah di sana sini.. Aku sedang menaik taraf blog ini dengan menukar pada theme yang ni supaya aku senang nak tukar background dia.. Tak sangka plak abis berterabur blog aku jadinya.. So mana yang korang dah taip sana sini kalo tak muncul.. minta mahap la yer.. maybe aku terdelete.. yang obvious dekat shout out sana..
Tapi ribuan terima kasih aku ucapkan kepada mereka yang sudi datang ke blog aku ni.. Bukan ada pu kan tapi ada gak yang korang boleh manfaat kan di sini. Aper yang aku rasa boleh kongsi, aku takkan kedekut untuk beritau.. Jadi jgan malu dan segan nak bertanya..
Apa pun aku minta ampun dan maaf kalo sehari dua ni korang ada problem nak access blog aku ni..

Sekian,


Share: