Monday, January 10, 2011

UpdaTe..upDaTe

السلام عليكم ورحمة الله

Kalo ikutkan aku malas nak update blog ni.. sebab malas nak taip.. tapi banyak yang nak dikongsi.. Kepala ni berputar-putar mereka menyusun ayat tetapi tak sampai ke PC untuk dizahirkan. gambar plak melambak-melambak dah di ambil tapi malas nak upload.. nanti nak buat slide show jer.. tak de la semak sangat. Lagi senang korang nak tengok gambar.

Minggu lepas aku cuti.. seronok.. tapi bila anak masuk sekolah jadi letih sikit. Lagi-lagi kami dah pindah. Umairah susah sikit nak sesuaikan diri memandangkan dia masuk tadika. Aishah the "woman of steel" relax jer.. Dia tak kesah pun tapi macam biasa antibodi tersangat-sangat la lemah. Kejap jer boleh demam. Kadang-kadang aku kesian tengok. Nasib baik minggu lepas cuti jadi okla sikit. Kadang-kadang rasa macam nak berhentikerja jer duduk rumah jaga diorang tapi hutang plak banyak. Kalo tak da utang leh ler..

Hehehehe.. Marah En Somi kalo tahu.. ingat senang ker.. Terpaksa menangungla jawabnya aku.. Minggu ni aku dah naik balik kerja.. harap-harap anak-anak aku ok. Risau juga aku.. ingat Senang ker. Walaupun aku seorang ibu yang tersangat garang tapi aku sayang pd puteri-puteriku.. Takut sesuatu yang buruk jadi pada mereka. Ibu mana tak sayang anak. Kalau tanak anak tu boleh kasi kat saya ok..


Itu Minggu lepas.. Yang minggu ni.. Boleh puas hati ker ana raffali menang AJL 20 (sempat gak tuh).. Aku tak puas hati betul.. Apa dia nyanyi aku pun aku tak tau.. apa dia nak sampaikan pun aku tak tau.. Anda ada faham ker apa dia buat atas pentas.. Haiiyaaa..





Share: