Tuesday, March 08, 2011

BIla tangan mulai gatal

السلام عليكم ورحمة الله

emm. . Tetiba jer tn ni gatal nak mengetuk-ngetuk. Nak mezahirkan aper yang terdetik dihati. Aku bukan ada.apapun nak cerita tapi ntah tak tau kenapa mulut ni yetiba terdiam walau hati ini terus berbicara. Perasan juga mereka-mereka ni pasal kependiaman aku. Hehehhe.. Ape kes la aku guna ayat alien ni. Maybe sebab aku termakan ubat selsema malam td. Jadi aku nasoh.lg mamai kesan.ubat tersebut.

lagi dua hari kitorang dah nak balik. Tapi kalo boleh aku nak balik sekarang juga. Aku dah tak tahan. Dengan seksaan ini. Asyik igt anak ngan somi. Sampai kadang2 aku tak boleh nak jawab soalan aper yg dia tanya. Ari tu takda la sampai macam ni sekali. Lagi2 bilalaki aku bagi sumthin kat aku suruh dengar hari2. Mula-mula akumalas nak layan tetapi ntah macammana malam td aku tergerak untuk dengar lepas ku terpndang fail tu dalM laptop emm sampai lani aku tak sudah-sudah dengar lagu anuar zain.ni. Menusuk kalbu rasany kalau betulla si suami bermaksud begitu. Aku sBgat-sangat menghrgainya. Sangat-sangat terharu. Sampai terkadang ingin mengalirkan airmata bila anuar mula mengalunkan korus lagu ini. Aku try juga cari kat youtube tetapi yang ada cuma separuh daripada lagu tersebut. Lain banyak dinyanyikan semula oleh peminatnya. Kecewa la juga. . Tapi apa nak buat. Maybe produser nak buat cerita tersebut lebih eksklusif. Humm kita mana tau marketing technic dorg..

Tapi yang pasti aku dah tak sanggup nak tinggal kat sini lelama. Mskin lama makin banyak dugaan yang aku terima. Kadang-kadang aku takmampunakmelawan dan menahan. Sebagai mengawl segala keklutan dalam diriku. Aku cuma mengisi dengan sesuTu. Macam sekarang ni aku try untuk mengelak semu itu dengan menulis. Jdi tk sesiapa yang berni kaco. Paling best. Petang2 aku dengan ikin trun mandi kolam. Sambil aku beajar berenang. Dapat aku menenangkan kepala yang serabut ni. Sekarang aku dah pandai berenang walaupun tak semahir DAniel BIego.

NTahla aku taktau lamacam mana petang ni. Aku harap ia akan berjalan dengan lancar seperti hari-hari yang sebelumnya malahan lebih baik.

Share: