Monday, March 07, 2011

HaRi-HAri Terakhir

السلام عليكم ورحمة الله

Hummpphhh... hanya tinggal 4 hari jer lagi kami di Puteri Resort Ayer Keroh ni.. Tinggal tiga hari jer boleh mandi kolam. Lepas tu merempat la balik kami seperti biasa menghabiskan kerja yang bertimbun.. Kadang-kadang rasa tanak balik pun ada. Nasib baik aku ni masih ada anak dan suami yang perlu aku hiburkan.. Kalo tak aku tak tahu aper tujuan. Rindu yang baru jer lerai bila aku dapat kelepasan untuk pulang ke KL semalam, kini menjelma kembali. Tadi nak balik pun tak sampai hati. Apatajh lagi bila si kakak mula mengalirkan airmata.. Aduyai.. tak sampai hati aku nak mengingat. Makin sedih rasanya..

Esok bermulalah penilaian kertas kerja kami. Bukan aper pun. Cuma soalan yang perlu dijawab tetapi kami perlu bertindak lebih dari jangkaan memandangkan kami lebih selesa dari Siri yang sebelum ini.. Nak present lagi.. Aku malas nak fikir buat gempak.. Yang penting ko boleh tak jawab aper yang dia tanya.. Kalo ko dapat jawab maknanya ko faham la...Tapi tawakaltu ilalallah jerla besok.. Aku tak leh la nak rancang aper aku nak cakap.. Dia akan kuar dengan sendirinya.. Aku rasa ramai kawan-kawan aku yang dah besa dengan aku tahu.. Aku kan SePeRtiYaNgDuLu..Hehehehe..

Yang paling best banyak giler kenangan kat sini.. Dari hari Team Building sampai la ni.. Kalo tak ada Team Building. Sampai mati aku tak kenal dan tak rapat dengan staff2 SKM ni.. Bagus tu. Kalo dia buat 3 minggu team building pun aku tak kesah. Bila habis jer Team BUilding. Aku start balik tdo dalam dewan. Yerla bosan nak mampus.. Mana yang syok tu Syok ah..Aku minta maaf pada 'Taukeh Dangdut' sebab kutuk kaw-kaw punya. Apa nak buat len kali perangai tu elok ckit. Awk tu dah tua. Jgnnla yo yo ooo sangat.. Aku harap Allah SWT akan buka pintu hati dia untuk muhasabah diri dia. Aku tak kata aku ni baik aku pun ada buat salah. Tapi aku masih masih tau kedudukan aku sebagai seorg Ibu dan Isteri. Perangai-perangai yang xsenonoh dan rasa diri itu muda lagi yang membuatkan banyak keruntuhan berlaku dalam masyarakat hari ini.. Aik macam tokoh motivasi pulak aku ni. Ingat cikit tak hensem mana pun.. perut pun da boyot.. Tk terliur la.. Len la faizal tahir.. Gemuruh jiwa.. Semangat Membara..

Sebenarnya dah lewat dah ni.. aku dah kena naik tidur tapi aku upload ni tak abis-abis lagi.. Penat nunggu.. Nak tinggal takut hilang plak.. tinggal ckit jer agi.. Lembab betul Wifi ni.. Hai.. aku nak tidurla pi mampusla.. malas aku nak tunggu.. Salam 1 Malaysia.. babai..

Share: