Friday, August 12, 2011

Background Jalur Gemilang..

السلام عليكم ورحمة الله

Bersempena dengan sambutan bulan kemerdekaan ini. Kita disahut oleh kerajaan untuk menyebar jalu gemilang.
Korang dah start buat ker.. Aku buat sepanjang tahun.. tapi kat opis jerla.. Blakang aku i tak tau aper nak taruk so aku tampal la jalur gemilang sebesar-besarnya..
Jadi yang seterusnya untuk sebulan aku akan tukar background blog aku ni pada jalur gemilang plak.. Baru patrioik sikit.. Jomlah ramai-ramai kita buat.. Dari kita terus menghentam dan mengherdik org dan kerajaan benda yang bukan2 baik kita tanamkan sikap cintakan negara demi keselesaan hidup kita. Persetankan mereka yang buat huru-hara. Pada mereka yang jadi pemimpin biar diorang yang rasa bila di akhirat nanti. Kita ni punyala menyokong dan melantik mereka menjadi pemimpin. Kalo dia khianati amanah yang kita beri, itu salah diorg. Diorang yang tanggung dosa. Kita dah buat yang terbaik dengan memprotes.. So sendiri mau ingatla. Dari beli Cincin USD24juta. Baik bagi kitorang ni bonus dua tiga  bulan.



Takperla itu nasib diorang. Ok untuk blogger yang ada masalah dengan reading html script untuk mengikut jejak langkah aku.. ni Caranya..

  1. Buka halaman Design>> Edit HTML
  2. control F(Search). Cari perkataan 'background'
  3. Search sampai jumpa perkataan camni --> body {  background :
  4. Pada perkaataan { url (http://blablabla.bla ) korang tukar jer address image yang berwarna merah tu
  5. [save templat] dan view blog: ta.. da.. bg blog korang akan jadi macam aku..
p/s : ini bg image aku nya url : http://dinmerican.files.wordpress.com/2010/10/malaysian_s_flag_also_known_as_jalur_gemilang.jpg?w=450&h=292

Ok Selamat mencuba.. babai
Share: