Thursday, July 15, 2010

ShowDown 2010: First Dance Battle in M'sia


Aku ingat aku malas nak mengetak-ngetukan keyboard aku hari ni.. tetapi Showdown 2010 malm tadi menusuk-nusuk dalam kepala otak aku.. Aku tak tengok dari mula sebab aku jarang tengok t.v kalo kat rumah.. Kalo aku suka tengok pun lebih kepada Filem atau teledrama.. yang bersambung-sambung ni aku susah sikit nak ikut.. tapi Top 12 showdown 2010 aku sempat juga tengok setiap minggu..

Finally the Final Showdown malam tapi tidak mengecewakan aku.. Boleh tahan juga tengok diorang joget-moget.. Aku suka tengok Floor Fever because thay dance in sequence and syncronise.. yang lain banyak gunakan athletic move yang aku kadang-kadang tak faham.. tapi apakan daya diorang tak da rezeki..


Final battle antara Wakaka Crew dengan Giler Battle Crew (GBC) memang paanaazzz.. Tapi banyak BBoys move... Jadi aku tak berapa tertarik but impressive kerana dorang mampu buat camtuh.. Masa GBC buat stunt dengan kerusi memang best... Kalo silap sikit memang abis.. But it's a good job guys.. Tabik to 8TV Production Team.. Memang best.




Picture powered by

Share: