Monday, July 12, 2010

..~~Bola and WoRld Cup 2010..**


Sepakan Percuma..

Salam... Lama juga aku tak tengok blog ni.. aku tengok tapi makeup jer banyak kat blog ni tan pa menulis paper.. Ada 2 minggu juga lepas Kursus InDukSi 'NeRaka' Kumpulan 1 ari tuh.. InDuksi tuh tak da la teruk sangat.. Tapi Penyeksaan batin aku amat tak dapek den nak tahan... Lepas induksi tak ada rehat.. Aku balik khamis... Jumaat dah start kejer.. Sabtu keje gak.. Ahad cuti am... Isnin start keje balik.. Sian anak-anak aku.. tapi diorang ok jer aku tengok.. Aku nak minta cuti.. Ofis tungang-langgang... Tak best plak nak amik cuti..Sabtu plak sukan kementerian. Underground PUSPANITA futsal team jer. Tak Established pun. Jangan tanya kalah ker menang.. so selaku ahli pasukan so kejela sampai selasa ari tuh aku demam and MC... Berehatla kejap kat umah dan lepas tuh macam biasa la kat pejabat sampai la ni..



CAkap pasal sukan.. kalo korang nak tau akuni bukan heran sangan bola ni... lagi bila adanya world cup 2010 ni.. aku bukannya hirau sangat.. tapi sejak bergiat aktif dengan futsat ni.. bola ni agak menarik gak walaupun kaki aku terkaku bila main futsal.. Dan.. dengan tetiba World Cup 2010 ni menjadi menarik plak.. ni suma laki aku punya kejer.. Aku tengok satu game jer.. brazil lawan holland ari tuh.. Cam best jer tengok.. jadi ketagih plak.. Brazil kalah.. bergerak plak uruguay lawan holland.. lagi best... aku dah start pandai maki player.. tapi tuh jerla.. tak da dah lepas tuh.. last Spain lawan holland berakhir dengan holland kalah. Bengang plak aku.. Jangan tanya naper...



aku pun tak tau aper nak mengarut lagi.. Nanti ada idea aku update lagi... okies...

Share: